Strona główna » Bez kategorii » Na początek

Na początek

Dlaczego katolike?

Bo są powody, żeby lubić katolików. Takich, którzy nie działają pod banderą ojca dyrektora,  Terlikowskiego  i całej armii „wiernych”, którzy zamiast dawać świadectwo mądrego chrześcijaństwa, sprowadzają je do parteru nietolerancji, poczucia winy, wyrzutów sumienia i odrzucenia. Dlaczego powstał blog? Bo warto przypomnieć, że w tym kraju i na świecie są katolicy, których obchodzi los rodziców, cierpiących na bezpłodność, a którym odmawia się prawa do zabiegu in vitro, że Ci, którzy taki zabieg popierają nie powinni cierpieć z powodu ekskomuniki, a poza tym powiedzieć, że Bóg kocha każdego tak samo, nawet jeżeli jego poglądy są sprzeczne z nauką kościoła, a zgodne z jego – katolika sumieniem. Dlatego właśnie powstał ten blog. Jestem osobą wierzącą ale nie zgadzam się na pewne zachowania księży i innych katolików. Nie podoba mi się wiele kwestii, które są poruszane bądź nie poruszane w polskim kościele. Nie podoba mi się tuszowanie skandali, wysyłanie księży na koniec świata aby zatrzeć wszelkie ślady przestępstw, a przede wszystkim nie podoba mi się zniechęcanie do wiary. A kto tego dokonuje? Księża, których twarz ma właśnie polski kościół. Oczywiście daleka jestem od wszelkich uogólnień, bo znam wielu dobrych księży, których pracę bardzo szanuję, jednak nie słychać ich głosu w dżungli tego, co możemy dziś obserwować. Chciałabym aby blog był apelem do władz kościoła w Polsce i ostrzeżeniem, że jeżeli dalej będzie podążać trasą wyznaczaną przez skandale, nietolerancję i odrzucanie odmienności uczyni wiele złego jeżeli jeszce nie jest za późno.

Dodaj komentarz